Armonie pentru suflet

Armonie cu copiii, obiceiuri cu armonie, Relaţii armonioase

Bullying (10) – Reflectare și feed-back în ceea ce privește bullying-ul în școli

Pentru ultimul articol din seria despre bullying vreau să punctez că feed-back-ul este foarte important,  este important ca elevii să reflecteze la cum s-au simțit, cum au reacționat, ce le-a plăcut, ce nu le-a plăcut, ce au învățat, ce ar schimba. Vom fi surprinși să vedem că învățăm multe de la ei și sunt aspecte… Citește în continuare Bullying (10) – Reflectare și feed-back în ceea ce privește bullying-ul în școli

Armonie cu copiii, obiceiuri cu armonie, Relaţii armonioase

Bullying (9) – Jocuri și sugestii de activități care îi pot ajuta pe copii să înțeleagă fenomenul de Bullying în școli

Articol publicat în Revista 7 Aprilie Bullying (9) – Jocuri și sugestii de activități care îi pot ajuta pe copii să înțeleagă fenomenul de Bullying în școli - Revista de Sănătate 7Aprilie.ro Aceste activități pot fi  începute cu exerciții de energizare și de cunoaștere a participanților pentru a crea o stare de bine, de destindere,… Citește în continuare Bullying (9) – Jocuri și sugestii de activități care îi pot ajuta pe copii să înțeleagă fenomenul de Bullying în școli

Armonie cu copiii, obiceiuri cu armonie, Relaţii armonioase

Bullying (8) – Acțiuni clare pe care le putem face în situațiile identificate

Articol publicat în Revista 7 Aprilie Bullying (8) – Acțiuni clare pe care le putem face în situațiile identificate - Revista de Sănătate 7Aprilie.ro Revenim cu seria de articole despre bullying în școli și punctăm câteva acțiuni clare pe care le putem face în situațiile identificate. Pe lângă modelul lui Olewus, o altă strategie de… Citește în continuare Bullying (8) – Acțiuni clare pe care le putem face în situațiile identificate

Armonie cu copiii, obiceiuri cu armonie, Relaţii armonioase

Bullying (7) – Cum gestionăm în mod practic cazurile de bully-ing? Ce facem?

Articol publicat în Revista 7 Aprilie Bullying (7) – Cum gestionăm în mod practic cazurile de bully-ing? Ce facem? - Revista de Sănătate 7Aprilie.ro Revenim cu seria de articole despre bullying în școli și aflăm câteva acțiuni clare pe care le putem face în situațiile identificate. Pe lângă măsurile luate la nivel de școli, sunt… Citește în continuare Bullying (7) – Cum gestionăm în mod practic cazurile de bully-ing? Ce facem?

Armonie cu copiii, obiceiuri cu armonie, Relaţii armonioase

Bullying (6) – Strategii pentru o școală care se opune bullying-ului

Articol publicat în Revist 7 Aprilie Bullying (6) – Strategii pentru o școală care se opune bullying-ului - Revista de Sănătate 7Aprilie.ro Continuăm seria de articole care oferă idei și metode de a combate bullying-ul în școli. Pe lângă o politică anti-bullying  a școlii, care funcționează ca normă, ca regulament școlar, este importantă de asemenea… Citește în continuare Bullying (6) – Strategii pentru o școală care se opune bullying-ului

Armonie cu copiii, obiceiuri cu armonie, Relaţii armonioase

Bullying (5) – Mituri și realități despre bullying

Bullying-ul trece de multe ori neobservat, nu este tratat cu seriozitate și de cele mai multe ori este minimizat. Există unele mituri, cele mai multe contrazise de realitate, prin care se consideră că aceste comportamente pot avea rolul lor, chiar unul pozitiv. MIT: Uneori copiii o cer, ceva din comportamentul lor provoacă bullying-ul. REALITATE: Niciun copil… Citește în continuare Bullying (5) – Mituri și realități despre bullying

Armonie cu copiii, obiceiuri cu armonie, Relaţii armonioase

Bullying (4) – Programe eficiente împotriva bullying-ului în școli

Experiența bullying-ului și a violenței, în mod implicit, lipsește copiii de putere, fiindu-le încălcate drepturile de bază tocmai în locul în care ar trebui să se simtă protejați și în siguranță. Școala este locul în care copiii fac primii pași spre independență, se întâlnesc cu oportunități esențiale de colaborare cu ceilalți și de conformare la… Citește în continuare Bullying (4) – Programe eficiente împotriva bullying-ului în școli

Armonie cu copiii, obiceiuri cu armonie, Relaţii armonioase

Bullying (3) – Alte considerente despre bullying

Articol publicat în Revista 7Aprilie Bullying (3) - Alte considerente despre bullying - Revista de Sănătate 7Aprilie.ro Termenul de „bullying” este un neologism care vine din limba engleză- „bully”, tradus prin bătăuș, huligan. Un termen mai autohton ar fi “hărțuirea” .  Astfel hărțuirea sau bullying-ul reprezintă o formă de abuz emoțional și fizic, care are… Citește în continuare Bullying (3) – Alte considerente despre bullying

Armonie cu copiii, obiceiuri cu armonie, Relaţii armonioase

Bullying-ul în școli (2) – cauze și efecte

Articol publicat în Revista 7 Aprilie Bullying-ul în școli (2) – cauze și efecte - Revista de Sănătate 7Aprilie.ro În articolul trecut lansam subiectul legat de bullying-ul în școli. Astăzi, o să vorbim despre cauzele și efectele sale. Să începem cu efectele, pentru că ele sunt cele care ne îngrijorează. Efectele bullying-ului sunt covârșitoare în dezvoltarea… Citește în continuare Bullying-ul în școli (2) – cauze și efecte

Armonie cu copiii, obiceiuri cu armonie, Relaţii armonioase

Bullying-ul în școli – partea 1

Articol publicat în Revista 7 Aprilie Bullying-ul în școli – partea 1 - Revista de Sănătate 7Aprilie.ro Ce este bullying-ul? Există programe care sprijină victimele și care consiliază și reabilitează agresorii? Există programe de prevenție, gestionare, intervenție? Acesta este primul dintr-o serie de articole pe această temă. Acum doi ani a fost aprobată o lege… Citește în continuare Bullying-ul în școli – partea 1